From Beverly Hills to Orange County - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Marc Hurk - WaarBenJij.nu From Beverly Hills to Orange County - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

From Beverly Hills to Orange County

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

10 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Het is inmiddels wel duidelijk dat een verhaal niet compleet is zonder enige referentie aan voedsel. We ontbeten vandaag dus bij een leuk Frans tentje dat de vernuftige naam "Crème de la Crêpe" heeft. Vervolgens zagen we bij Walmart de mogelijkheid om eindelijk ons eigen leven weer gemakkelijker te maken met de aanschaf van een tweede koffer. Na ongeveer 2 weken alles met 1 koffer gedaan te hebben is het wel fijn om nu alle spullen weer te kunnen verdelen over 2 koffers. Wat blijkt echter; onze superdeal betreft een 5 pieces set. Well well well, zo'n aanbieding kun je niet laten lopen. Dus hebben. Als souvenir nog 4 extra bagage-artikelen.

Als onze maximale gratis parkeertijd om is vervolgen we onze weg naar de plaats waar films gemaakt worden: Hollywoodland. De doorsnee lezer van dit verhaal zal nu wel denken:"Haha, wat een onwetende grappenmaker, iedereen weet toch dat het Hollywood is!", de geïnformeerde ziel, of simpelweg ervaringsdeskundige, zal beamen:"Inderdaad ja, Hollywoodland, bij wijze van advertentie voor land in de bergen bij LA." Helaas zijn de laatste 4 letters bij een landslide verloren gegaan en bleef de huidige naam fier overeind. Aangezien ik zelf bijna duizelig wordt van de lengte van het voorgaande zal ik de rest van de dag in korte, krachtige zinnen beschrijven.

We namen een übertoeristische bustour. Deze duurde naar onze mening te lang. De chauffeur was moeilijk te verstaan. Tijdens de tour zagen we indrukwekkende huizen. Het was leuk.

Na de tour door onder andere Beverly Hills en Bel Air besloten we onze weg te vervolgen naar Sunset Beach, dat bij Huntington Beach hoort. Dit ligt eigenlijk gewoon naast onze laatste overnachtingsplaats, Long Beach. Daar checken we bij Motel Oceanview in. Deze Oceanview heeft, in tegenstelling tot onze kamer een aantal nachten geleden, wèl uitzicht op de oceaan. De indrukken voor vandaag zijn weer opgedaan. Ik kan niet wachten om onze nieuwe koffer uit te proberen...

• 12 Juli 2014 - 18:30

Rikky:

Deze doorsnee lezer wil je graag bedanken voor de info! :-)
    Xx

• 13 Juli 2014 - 17:46

Tim:

Koffers zijn wel handig voor als je geen geld meer hebt. Geniet er nog van!