All good things come to an end - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marc Hurk - WaarBenJij.nu All good things come to an end - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

All good things come to an end

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

01 Augustus 2015 | Maleisië, Kuala Lumpur

Het is wat aan de late kant, dat klopt, maar inmiddels zitten er weer 5 werkdagen op en is het alweer bijna een week geleden dat we terugkwamen. Dat heeft natuurlijk met dit verhaal weinig van doen.

We zitten weer bij LOKL voor ons ontbijt. Hierna zullen we uit moeten checken en onze laatste dag in KL vorm moeten geven. We gaan naar de Petronas towers. Aanvankelijk willen we daar een taxi naartoe nemen. "Metered taxi. Haggling prohibited.", dat staat er op de taxis. De chauffeurs denken daar echter anders over en eisen steevast een standaard prijs. Dan lopen we wel. Aangekomen bij de torens is het de hoogste tijd om te lunchen. Een korte wandeling door de mall en het aangrenzende park later hebben we het wel gezien en zijn we zo goed als klaar om naar het vliegveld te gaan. Met weinig spanning eindigt de reis en we kijken zeer tevreden terug op een fantastische reis.