Rust, reisbaarheid en regelmaat - Reisverslag uit Lucca, Italië van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Rust, reisbaarheid en regelmaat - Reisverslag uit Lucca, Italië van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Rust, reisbaarheid en regelmaat

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Marc

14 September 2016 | Italië, Lucca

Oké, vanaf vandaag gaan we een beetje structuur aanbrengen in de hoop dat Mees iets gezelliger gaat zijn. Om 6:30 gaat ons lieve wekkertje en om 7:00 zitten wij dan ook lekker aan het ontbijt. Afgesproken in de ochtend op de kamer te blijven zodat Mees in zijn bedje kan slapen en we halverwege de middag Lucca in gaan als de ergste hitte voorbij is. Mees heeft heerlijk een tijdje geslapen en wij gelummeld op de kamer. Wanneer je gewend bent om er normaal heel veel erop uit te gaan en nu maar een beetje zit, krijg je lol om de stomste dingen. Zo hebben wij een kwartier in een deuk gelegen omdat Marc zei dat hij over 10 minuten maximaal ging douchen. Zie je het voor je? Nou wij dus wel!
15:00 waren wij in Lucca en begonnen wij aan de stadswandeling uit 100% Toscane. De toren met bomen beklommen en genoten van het mooie uitzicht over de mooie stad Lucca. Super dunne pizza gegeten en natuurlijk nog een echt Italiaans ijsje genuttigd. Na deze leuke middag nog wat boodschappen gedaan bij de traiteur en deze heerlijk op ons balkonnetje opgegeten om de dag af te sluiten.

• 17 September 2016 - 14:07

Rikky:

In een deuk liggen is top! Xx