Ik hou van eten - Reisverslag uit San Gimignano, Italië van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Ik hou van eten - Reisverslag uit San Gimignano, Italië van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Ik hou van eten

Door: Mees

Blijf op de hoogte en volg Marc

18 September 2016 | Italië, San Gimignano

Het is best wel koud als ik wakker wordt. Mama heeft gelukkig voor extra dekentjes gezorgd. Maar toch heb ik het deze vakantie nog niet zo koud gehad. Bij ons ontbijt is het lekker warm. Papa en mama krijgen heel veel eten en drinken. En ik mag een banaan! Het is superlekker: om nom nom. Daarna mag ik nog even lekker slapen in onze mobielhoom. En dan gaan we weer naar San Gimignano. Daar leidt papa mama weer via een omweg naar een restaurant dat ook nog eens dicht is. Dan gaan ze maar eten bij een enoteca. Daar eten ze allemaal lekkere bruschetta. En ik? Ik mag weer banaan! Om nom nom. Als we daarna weer verderlopen eten papa en mama alweer een ijsje. Ik heb nog geprobeerd of ik een bananenijsje mocht, maar dat kreeg ik niet. Nadat mama en papa nog gingen zoeken naar een fles wijn, en ze nog koffie hadden gedronken, gingen we naar de camping terug. We moesten heel ver lopen naar de auto. Zo ver dat ik tussendoor nog echt even wat melk moest drinken. 's avonds gingen we toen weer lekker eten op de camping bij de lieve mensen. En toen ging ik een fles wijn uitzoeken voor papa en mama. Toen ging ik daarna slapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Italië, San Gimignano

Huwelijksreis Toscane

Huwelijksreis samen met Mees

Recente Reisverslagen:

21 September 2016

Change of plans (beter laat dan nooit)

18 September 2016

Ik hou van eten

17 September 2016

Nieuwe hobby

16 September 2016

De estafetteloop

15 September 2016

Prut Pisa Pizza
Marc

Waar ter wereld

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 450
Totaal aantal bezoekers 22817

Voorgaande reizen:

17 April 2019 - 02 Mei 2019

Avontuur in Thailand

29 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Canada

10 September 2016 - 29 September 2016

Huwelijksreis Toscane

03 Juli 2015 - 26 Juli 2015

Azië 2015

24 Juni 2014 - 16 Juli 2014

West USA

Landen bezocht: