Ik hou van eten - Reisverslag uit San Gimignano, Italië van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Ik hou van eten - Reisverslag uit San Gimignano, Italië van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Ik hou van eten

Door: Mees

Blijf op de hoogte en volg Marc

18 September 2016 | Italië, San Gimignano

Het is best wel koud als ik wakker wordt. Mama heeft gelukkig voor extra dekentjes gezorgd. Maar toch heb ik het deze vakantie nog niet zo koud gehad. Bij ons ontbijt is het lekker warm. Papa en mama krijgen heel veel eten en drinken. En ik mag een banaan! Het is superlekker: om nom nom. Daarna mag ik nog even lekker slapen in onze mobielhoom. En dan gaan we weer naar San Gimignano. Daar leidt papa mama weer via een omweg naar een restaurant dat ook nog eens dicht is. Dan gaan ze maar eten bij een enoteca. Daar eten ze allemaal lekkere bruschetta. En ik? Ik mag weer banaan! Om nom nom. Als we daarna weer verderlopen eten papa en mama alweer een ijsje. Ik heb nog geprobeerd of ik een bananenijsje mocht, maar dat kreeg ik niet. Nadat mama en papa nog gingen zoeken naar een fles wijn, en ze nog koffie hadden gedronken, gingen we naar de camping terug. We moesten heel ver lopen naar de auto. Zo ver dat ik tussendoor nog echt even wat melk moest drinken. 's avonds gingen we toen weer lekker eten op de camping bij de lieve mensen. En toen ging ik een fles wijn uitzoeken voor papa en mama. Toen ging ik daarna slapen.