Brandweerman Sam - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Brandweerman Sam - Reisverslag uit Ucluelet, Canada van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Brandweerman Sam

Door: Mees

Blijf op de hoogte en volg Marc

01 Augustus 2017 | Canada, Ucluelet

Vandaag ben ik weer lekker vroeg wakker. We gaan ontbijten bij de Starbucks, maar ik zit al snel vol en wil graag spelen. We gaan wandelen langs English bay. Dat vind ik erg leuk, met papa doe ik een grappig kiekeboe spelletje onderweg. Dan komen we bij een speeltuin. Eindelijk kan ik aan papa en mama laten zien dat ik gewoon al zelf kan schommelen. Ze staan er helemaal versteld van. Tja, dan hadden ze het mij maar eerder moeten laten proberen. Daarna zie ik een hele coole brandweerwagen in de speeltuin. Ik mag er lekker in zitten en ik ga er lekker nooit mee uit. Helaas denken mijn papa en mama daar anders over. We gaan de huurauto ophalen. Dat lopen ernaartoe vind ik saai, dus ik ga lekker even slapen. Helaas zijn de autohuurmeneren een beetje dom en hadden ze vergeten mijn stoeltje in de auto te zetten. Nu moet dát zitje van een andere locatie komen en zijn we dus te laat voor de Ferry. Gelukkig kunnen we nog op de Ferry van 12:50 naar Nanaimo. We zien mooie dingen vanaf de boot, maar het is wel mistig. Een meneer zei dat dat komt door de bosbranden die geweest zijn. Na de boottocht gaan we autorijden naar Ucluelet. Dit vind ik ook heel saai dus ga ik weer slapen. Als we al over de helft zijn krijgen we file. Er is een vrachtwagen naast de weg gevallen. Dat ziet er best eng uit. Nu ga ik maar even brandweerman Sam kijken. Die kan altijd alles heel snel oplossen. We hebben een mooi motel in Ucluelet en eten daar wat dingetjes van de supermarkt en gaan daarna lekker slapen.

  • 03 Augustus 2017 - 16:50

    Opa Schelte:

    Hallo Mees,
    Oma Jo en ik vinden het knap dat je behalve alleen schommelen ook zulke mooie verslagen kunt schrijven.
    We zien uit naar je volgende verrassing.
    Veel plezier!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Ucluelet

Canada

Met zijn 5en op reis!

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2017

Dag auto

19 Augustus 2017

Laatste standplaats

18 Augustus 2017

Shushi

17 Augustus 2017

The day after

16 Augustus 2017

Eekhoorntjes
Marc

Waar ter wereld

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 135
Totaal aantal bezoekers 22909

Voorgaande reizen:

17 April 2019 - 02 Mei 2019

Avontuur in Thailand

29 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Canada

10 September 2016 - 29 September 2016

Huwelijksreis Toscane

03 Juli 2015 - 26 Juli 2015

Azië 2015

24 Juni 2014 - 16 Juli 2014

West USA

Landen bezocht: