We gaan naar het park - Reisverslag uit Parksville, Canada van Marc Hurk - WaarBenJij.nu We gaan naar het park - Reisverslag uit Parksville, Canada van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

We gaan naar het park

Door: Mees

Blijf op de hoogte en volg Marc

06 Augustus 2017 | Canada, Parksville

Ik slaap steeds een beetje langer. Soms word ik nog wel wakker in mijn tentje en dan weet ik nog niet gelijk waar ik ben. Mama en papa mogen dan wel een lekker ruim bed hebben, bij mij is het allemaal maar een krappe bedoening. Vandaag gaan we weg van de plek waar we alle dieren gezien hebben. Dat vind ik wel jammer, want de mensen hier zijn aardig en de dieren zijn ook leuk om te zien. We gaan naar een park vandaag: Parksville. Onderweg slaap ik weer lekker veel. Als we tijdens een tussenstop in Campbell de flesjes ophalen die mama en papa vergeten zijn wordt me verteld dat er een beer de weg overstak op weg hier naartoe. Nou dankjewel voor het wakker maken. Gelukkig stoppen we snel voor wat lekkers. En zo smikkel ik weer lekker mee van iedereen. Bij opa mag ik altijd het meest eten. Als we eindelijk aankomen in het park is onze kamer nog niet klaar. Ik heb eigenlijk heel erg honger, maar niemand die luistert naar wat ik zeg. Daar word ik wel verdrietig van. Gelukkig begrijpen ze de boodschap en niet veel later zit ik lekker te smikkelen op het strand. Eerst gingen we wel nog langs een autoshow. Daar stond een supercoole brandweerwagen. Omdat ik brandweerman Sam heel vaak kijk kan ik dus ook die wagen goed besturen. Oh ja, ik heb ook een vriend die Sam heet. Hoi Sam!! Door de brandweerwagen vergeet ik even dat ik honger heb. Maar dan, uit het niets, moeten we weer door. Ik heb niet eens een brand kunnen blussen. Na het eten op het strand ga ik lekker een stukje over het strand lopen met opa en oma. Als we daarna terug zijn gaan we kijken naar een soort zandkastelen. Ik vind Nijntje figuurtjes in het zand mooier, maar er zitten wel mooie dingen bij. Daarna mag ik nog even in de zandbak. Als mama en papa met de auto terug naar het hotel rijden mag ik mee met opa en oma over het strand. Kan ik lekker even slapen. Bij het hotel zetten we mijn tentje op en gaan we daarna lekker spelen op het veldje bij het restaurant. Mama heeft spaghetti besteld voor me. Ik neem maar een paar happen uit beleefdheid, maar papa mag de rest. Ik smul liever mee met opa van zijn roze visje.