Vergeten niet vergeven - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Vergeten niet vergeven - Reisverslag uit San Francisco, Verenigde Staten van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Vergeten niet vergeven

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Marc

03 Juli 2014 | Verenigde Staten, San Francisco

Ik wil beginnen met het feit dat wij gisteren overheerlijke sushi hebben gegeten, maar dat Marc dat niet in het verslag wilde zetten want dat stond niet mooi. Nou, i don't care.

Vandaag moesten we vroeg op want om 9:00 wilden wij bij de pier zijn. Ontbeten bij boudin op pier 39 en daarna naar de boot gelopen. Hier een oorlogsveteraan 10 dollar gegeven in ruil voor een super mooie extragratis legerpet die ik vroeger van mijn ouders niet had gemogen. Nou, met trots heb ik hem de hele dag gedragen en gedacht aan de arme kindjes die nu kunnen eten van onze 10 dollar.
Alcatraz was erg indrukwekkend, veel kleine cellen die d.m.v. een audiotour werden toegelicht. Met het bootje weer teruggevaren naar de mistige stad en besloten het tweede deel van de dag fietsend door te brengen.
Fietsen gehuurd en een mooi rondje gemaakt langs de zee, over de Golden Gate Bridge, door parken en tenslotte nog verschrikkelijke heuvels op. Af en toe... Er moest namelijk een bepaalde foto gemaakt worden die bij de Limburgers een traditie is geworden. Nu houd ik erg van tradities, behalve als ik '5 Blocks' met een helling van 70% omhoog moet fietsen. Wat dus neer komt op lopen met de fiets aan de hand, terwijl je wordt uitgelachen door tegenliggers die bijna naar beneden rollen. Verder heb ik het heel leuk gehad...

'S Avonds ook aan de pier gegeten bij een niet te vergeten krab restaurant. Marc heeft erg deskundig de krab van zijn inhoud verlost terwijl ik aan caesersalad #5 zat. Een Bucket corona gedeeld en daarna giebelend langs de winkeltjes naar het hotel gelopen want erg veel voedingsstoffen bevat zo'n vega caesersalad natuurlijk niet... Arme Marc.

De avond nog giebelender afgesloten toen wij een extragratis seksshow kregen van de mensen in de kamer tegenover ons die het niet nodig vonden om de gordijnen dicht te doen. Ik voelde mij net een klein kind dat na 23:00 naar rtl5 kijkt.

• 06 Juli 2014 - 09:47

Jo&schelte:

Zo te zien een enerverende dag met een peepshow op het eind. XXX