LA! - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Marc Hurk - WaarBenJij.nu LA! - Reisverslag uit Long Beach, Verenigde Staten van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

LA!

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Marc

09 Juli 2014 | Verenigde Staten, Long Beach

Opgestaan in onze mooie oceanviewkamer met extra gratis geen oceanview. Buikspierritueel gedaan en onze klaar gemaakt voor de volgende rit, maar eerst ontbijt bij Denny's!
We wilden in Malibu stoppen om de wedstrijd te kijken, maar dat is niet echt een toeristvriendelijke plek die tijdig aangeeft wanneer je van de hoofdweg af kunt. Dus al rijdend ge-oeh-ieh-oe-a-aaat bij het zien van Malibu. In Santa Monica bij de pier gestopt en dat bleek een goede keus. Een gezellige pier met van alles en nog wat. Helaas weer dik ingemaakt met air hockey, maar dat mocht de pret niet drukken. Ik vertel na de vakantie wel dat ik het expres deed om Marc vrolijk te houden ;).
Beetje bij beetje kwamen we steeds dichter in de buurt van 13:00 wat maar 1 ding kon betekenen. Nederland - Argentinië. Laat ik het zo zeggen de lunch en Margarita's waren heerlijk, meer zeg ik er iet over.
Na 3 uur lang staren naar een scherm konden wij dan eindelijk in de bikini's op het strand neerploffen! Nog even in de golven gespeeld en heerlijk opgedroogd op het warme zand. Hoe je in de golven speelt terwijl je een autosleutel moet bewaren? Nou gewoon, aan een elastiekje vastbinden en je haar in een knot! Echt vakantie!
Toen de verkeerde beslissing gemaakt om door te rijden naar long beach i.v.m. een goedkoop hotel. File op de snelweg hadden we alleen even niet meegerekend. Zonder eten en drinken in de auto reden wij om 20:00 Long Beach binnen. Het goedkope hotel bleek nog goedkoper te zijn, dus dat was een meevaller. Downtown op een leuk plekje kunnen dineren en daarna teruggelopen naar het hotel. Hier begon voor mij een vermoeiende nacht door een overspannen airco die de behoefte had om keiharde tikgeluiden te maken en hele dunne muren waardoor je elke zwerver die 20 meter verderop liep kon horen. Ja en dan vrees je voor je huurauto. Desalniettemin, de douche was heerlijk!

Dan toch stiekem nog iets over voetbal. Sneijder ze hebben hier in Disneyland nog een vacature voor één van de zeven dwergen, misschien dat je daar wel scoort?

• 11 Juli 2014 - 09:16

Schelte:

Niet vals worden als we een keer verliezen....!

• 11 Juli 2014 - 17:53

Nina:

Dit gaat niet om de strafschop, maar om de hele wedstrijd.
    Hij had zichzelf moeten wisselen...