Surfdude en Wallie part two - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Surfdude en Wallie part two - Reisverslag uit Seminyak, Indonesië van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Surfdude en Wallie part two

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Marc

16 Juli 2015 | Indonesië, Seminyak

Goodmorning Bali. Helaas een gebroken nacht, maar dat mag de pret niet drukken. Ontbeten aan het watertje in het hotel en daarna op naar het strand! Hier bij een strandtent lekker wat gedronken en toen liggen op onze handdoek en vakantie vieren. Na een uurtje was de lol van het liggen er ook wel een beetje af en hebben we maar een uurtje surfers genomen.

Ja Wallie durfde het na wikken en wegen toch aan. Twee speedo mannen legden het ons even uit en begeleidden ons lief de zee in. De surfdude in ons midden stond natuurlijk gelijk weer sexy staand op zijn board alle meisjes in te palmen, terwijl deze Wallie met een bikini op alle plekken waar hij vooral niet hoorde lag te spartelen in het water met 60 liter zeewater in haar longen. Conclusie: ik moest in de verlengde instructiegroep. Met het surfboard weer het strand op en droog oefenen. Na 2 keer geloofde de instructeur het wel en mocht ik het weer in de zee proberen. Op dat moment maar besloten dat ik maling had aan het feit welke lichaamsdelen er te zien waren en dat de mensen die het niet wilde zien maar een andere kant op moesten gaan kijken want ik wilde toch ook echt een keer staan op dat board waar ik ondertussen al blauwe ribben van had door het elke keer er weer opnieuw opklimmen. En jawel hoor, door het goede opletten bij de verlengde instructie slaagde Wallie er keer op keer in om, jawel, te staan! Onze surfdude bleef ondertussen ook goed door oefenen en stond nog steeds prachtig te wezen op zijn board. Hier zijn foto's van als bewijs, wat Wallie betreft moeten jullie het maar gewoon geloven.

Daarna een welverdiende lunch aan het strand en vervolgens een verschrikkelijk nutteloze middag in het hotel. En ja, daar houd ik niet van. Rond 17:00 de winkelstraat opgezocht, maar Marc en ik voelden ons eigenlijk allebei nog steeds niet echt lekker. Behoorlijk stuk gelopen naar een prachtig restaurant aan zee, hadden ze er helaas alleen mozzarella en tomaat als vegetarisch gerecht. Nou ben ik normaal niet echt moeilijk qua eten maar na 's ochtends fruit en 's middags een Griekse salade te hebben gegeten had ik nu echt wel behoefte aan iets met meer body dan tomaat. Een aantal kilometers over het strand gelopen op zoek naar een ander restaurant waar ze meer hadden dan tomaat of Griekse salade.

Uiteindelijk bij een leuk plekje aangekomen met leuke livemuziek. Helaas verliep de service iets minder dan wij hadden gehoopt. Marc zijn eten kwam vrij vlot en ik kreeg een portie aardappelen daar waar ik pizza en nachos had besteld. Kortom: de aardappelen mochten terug naar de keuken. Komen ze na twee minuten mij weer de aardappelen aanbieden. Toen ben ik maar even naar de keuken gelopen om wat vaart achter mijn pizza te zetten want ondertussen had Marc zijn heerlijke zalm al op. Al met al lekker gegeten op een leuke plek met leuke muziek. En tja omdat wij geen beroerde Nederlanders zijn maar netjes om de rekening gevraagd. Helaas dachten ze dat wij ook nog wel even 5 extra drankjes en twee extra gerechten wilden betalen. Nou, Nee! Ik hou van aardig blijven, maar het kan ook te gek. En opa, je mag trots op mij zijn. Ik heb er na een pittig gesprek 10% korting af weten te halen.Overigens denk ik dat die mensen hopen dat ik daar nooit meer terug kom, geheel wederzijds.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Seminyak

Marc

Waar ter wereld

Actief sinds 02 Juli 2014
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 22765

Voorgaande reizen:

17 April 2019 - 02 Mei 2019

Avontuur in Thailand

29 Juli 2017 - 22 Augustus 2017

Canada

10 September 2016 - 29 September 2016

Huwelijksreis Toscane

03 Juli 2015 - 26 Juli 2015

Azië 2015

24 Juni 2014 - 16 Juli 2014

West USA

Landen bezocht: