Nieuwe hobby - Reisverslag uit San Gimignano, Italië van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Nieuwe hobby - Reisverslag uit San Gimignano, Italië van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Nieuwe hobby

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Marc

17 September 2016 | Italië, San Gimignano

Als we wakker worden is het gelukkig droog. We spelen met Mees op bed en dan wordt het tijd om te ontbijten, waar Mees
weer een showtje geeft door met zijn hand vol in een bakje yoghurt te gaan. Ja hij geeft de moed nog niet op. Vandaag gaan we door naar San Gimignano en ook deze rit bevalt Mees niet. Gelukkig is het maar 40 minuten rijden. In San Gimignano genieten we van een lekkere cappuccino op een leuk plein en nemen daarna een ijsje bij de beste ijsmaker van de wereld. Mees heeft ondertussen een nieuwe hobby ontwikkeld. Je stopt je hand in je mond, verzamelt zoveel mogelijk kwijl om vervolgens met de kracht van een olympisch kogelstoter je arm opzij te doen. Oftewel 'kwijl smijten'..Nog wat rondgelopen door de mooie oude stad met torens en toen nog geluncht om vol energie de camping op te zoeken.Hier hebben wij een soort stacaravan zonder keuken. Deze ingericht en hier geschuild voor de regen. Rond 17:00 waren we wel toe aan ander uitzicht dan de muren van onze 2 bij 3 hut. In het restaurant wat gedronken, nogmaals geschuild voor de regen en uiteindelijk ook maar gekozen om hier te dineren. Erg lekker! En omdat ze Mees zo leuk vinden krijgen we allemaal dingen gratis! Hierna in onze hut met Mees aan de borst seizoen 3 van crossing lines op netflix gekeken en zijn daarna heerlijk gaan slapen!

• 20 September 2016 - 21:33

Rikky: