Shushi - Reisverslag uit Canmore, Canada van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Shushi - Reisverslag uit Canmore, Canada van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Shushi

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Marc

18 Augustus 2017 | Canada, Canmore

Vandaag was ik niet zo lekker. Vandaar geen mega spetterende hikes, wilde beren of andere spannende verhalen. Maar toch de moeite waar om een verslag uit te brengen.
We staan rustig op, ontbijten in het hotel en doen weer een kop koffie bij de Starbucks. Mees geniet van brandweerman Sam en de rest van mijn tafelgezelfschap voert een interessant gesprek over technologie.
We doen boodschappen bij de safeway en besluiten een stukje te rijden richting een oud olympisch dorp en the three sisters.
Het olympische dorp rijden we snel voorbij wanneer we zien dat dit niks voorstelt. Dan rijden we nog wat door de bergen met prachtige uitzichten en nieuwe woonwijken.
We beginnen eigenlijk wel een beetje trek te krijgen en gaan het plaatsje canmore in. Wat een verrassing is dat! Een heel gezellig hippie achtig dorpje. We bezoeken een speelgoedwinkel, spelletjeswinkel en nog wat andere leuke zaakjes. Ik krijg van mama een heel mooi kettinkje met een Meesje eraan.
We lunchen bij een tentje waar live muziek is. Mees is helemaal in zijn element en danst erop los.
Martin kreeg nog een sushi les. Niet om het klaar te maken of op te eten. Een les om het woord sushi uit te spreken. Dit blijkt na een half uur nog steeds lastig. Verschillende melodieën beheerst hij intussen wel maar het klinkt nog steeds als sjoesjie.
S middags doen we nog wat boodschappen voor het avondeten wat we al picknickend in bed opeten. Er wordt nog een spelletje gedaan wat deze keer door Rikky wordt gewonnen en dan maakt iedereen zich klaar voor een goede nachtrust.