Relaxdag - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Relaxdag - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Relaxdag

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Marc

23 April 2019 | Thailand, Koh Tao

Vandaag een beetje een relax dag. Het reizen begint er af en toe wel een beetje in te hakken denken we. De kinderen raken soms iets meer geprikkeld en dus gaan we het even een beetje rustig aan doen vandaag. We starten met het ontbijt, wat Mees fantastisch vindt. Hij doet aan het WW dieet. Worst en Watermeloen. En de worst mag je nog zelf pakken een een tang ook. En natuurlijk moet er ook nog ontbijt bij. Is worst en watermeloen geen ontbijt dan? Volgens Mees niet. Ontbijt is een kommetje met cereals en melk. We krijgen het er maar niet in dat eigenlijk alles wat je in de ochtend als eerste eet ontbijt is. Prima een kommetje ontbijt voor Mees erbij. We hangen daarna lekker wat rond bij het zwembad waar de oude lui zelfs een half uurtje rust is gegund bij het zwembad door twee slapende kinderen. Smiddags hangen we wat op de hotel kamer en besluiten 's avonds dan toch nog even naar Sairee beach te gaan. We pakken de shuttle om 20:00 en hebben nog een heerlijk(lees:goed eten in 5 minuten naar binnen werken) diner met cocktails bij beachclub Fizz. Het haastige eten licht dit keer niet aan de kinderen maar aan het feit dat we op tijd terug moeten zijn voor de shuttle terug naar het hotel. Om 22:30 zitten we met 2 slapende kinderen in de shuttle en rijden in het pikkedonker terug naar het hotel over stijle wegen. Avontuur is het zeker. Je moet wat op je laatste avond als 27-jarige.