Laatste stop: Singapore - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Laatste stop: Singapore - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Laatste stop: Singapore

Door: Nina

Blijf op de hoogte en volg Marc

29 April 2019 | Thailand, Koh Tao

We verlaten Thailand. Wauw, wat was dat een feest. Het Prana Resort heeft wel ene bijzonder plekje in ons hart gekregen en met een brok in mijn keel verlaten we deze fijne plek. We hadden weinig verwachtingen van dit Resort maar kwamen in een grote verrassing terecht. Fijne kamer, heerlijk zwembad, geweldig Thais eten, maar vooral de ontzettend lieve, behulpzame mensen. Ze doen er echt alles aan om je een fantastische vakantie te bezorgen. Mees was zelfs verdrietig omdat hij nu zijn vrienden(de obers en gastheer) kwijt was.
We rijden naar het vliegveld waar Juul nog net even flink is doorgelekt met een poepluiers. Gelukkig kunnen we nog snel schone kleren pakken en haar op een bloedhete schaduwplek verschonen. Mees is ernstig verdrietig want hij wil en moet chocola. We boarden en de drang naar chocola blijft ernstig aanwezig. Slaap. Ja dat is er eigenlijk aan de hand. Als onze Mees oververmoeid is gaat hij namelijk ernstige eisen stellen. Zo herinner ik mij een boswandeling waar hij ineens op de grond ging liggen huilen omdat hij naar een groot hotel wilde.. En wel, 10 minuten na het opstijgen liggen onze lieve schatjes heerlijk te slapen.
In Singapore besluiten we naar Gardens by the bay te gaan. We lopen het hele stuk, nemen onderweg nog wat dim sum en komen na een uur aan in het mooie Park. Mees wacht al een uur op een speeltuin en is dan ook erg teleurgesteld als het kindergedeelte wordt gerenoveerd.. Dan maar een ijsje bij Mcdonalds. De vraag naar een speeltuin blijft dus gooien we de trucendoos in de strijd. We gaan als super detectives op zoek naar dieren in de flower dome. Gelukkig hebben we hiervoor gekozen want niet veel later valt het met bakken uit de lucht. We sluiten de avond af bij supply & demand. Waar Marc en ik 4 jaar geleden ook hebben gegeten en genieten daarna nog even van de lichtshow over Marina Bay Sands.