Dag auto - Reisverslag uit Calgary, Canada van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Dag auto - Reisverslag uit Calgary, Canada van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Dag auto

Door: Rikky

Blijf op de hoogte en volg Marc

20 Augustus 2017 | Canada, Calgary

Na gezelligheid en ontbijt in het hotel was het moment daar, de auto moest ingeleverd worden. Onze trouwe vierwieler na 3 weken wegbrengen viel sommige van ons, die moeite hebben met elk afscheid, zwaar! Niet te lang getreurd echter. Met de bus vanaf het vliegveld naar het centrum van Calgary. Mees viel door het geschommel van de bus lekker in zijn buggy in slaap. Op deze mooie zondag werd de stad langzaam wakker. Monogram, een koffiezaak, hipperdepip en zeer zennnn was gelukkig al open, daar onze eerste pitstop. Weer buiten werd Mees wakker en vervolgden wij onze tocht langs grote, moderne en oude gebouwen en prachtige kunstwerken. O.a. Een enorme stier, waarbij die voor de Bullekerk een beetje in het niet valt. Even gekeken welke winkel al open was om 11 uur, fijn voor Martin dat dat een boekwinkel was. Mees vermaakte zich daar ook prima met een pinguïn boek, verstoppertje en op de grond liggen. Omdat de rest van de winkels om 12 uur open ging nog even bij Starbucks neergestreken. In een enorm overdekt winkelcentrum lekker rondgebanjerd, Nina zeer goed geslaagd bij la Senza (olala!). Op de bovenste verdieping van deze mall heerlijke curry' s gegeten. Mees heeft gespeeld in de speeltuin op dezelfde verdieping. Helaas waren de gardens op dezelfde etage gesloten ivm werkzaamheden. Onze tocht buiten vervolgd. O.a. naar de Calgary tower. Met de taxi terug naar het hotel voor een ontspannen eind van de middag en avond. Lezen, slapen, inchecken vliegtuig, tv kijken en smikkelen (Mees) en per koppel om de beurt uit eten! Morgen dan echt de laatste dag van een topvakantie!