Avontuur - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Avontuur - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Avontuur

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

17 April 2019 | Thailand, Bangkok

De zon schijnt, de vogeltjes fluiten. En vandaag gaan we op reis. Nina is nog aan het werk tot een uurtje of 2 en Marc gaat nog op jacht voor de laatste benodigdheden voor 2 weken Thailand met de kinderen. Vanavond om 17:50 stijgen we op. Als Nina rond de klok van 2 uur het huis binnenstapt heerst er nog een serene rust. Beide kinderen liggen nog op bed. De spreekwoordelijke stilte voor de storm zullen we het maar noemen. Met Rikky's Schiphol express staan we in een mum van tijd op het vliegveld en zijn we op onszelf aangewezen. Vanaf nu gaan we met z'n vieren het avontuur aan in 'the land of smiles'. Na een vlucht van een slordige 11 uur dan. We hopen dat de nachtvlucht ervoor zorgt dat de kinderen lekker slapen. Mees maakt het laat, maar pakt wel nog een uur of 6 slaap. Juul is echter meer onder de indruk. Na meerdere verwoede pogingen de stewardess te versieren valt ze dan uiteindelijk in slaap om in een aantal etappes ongeveer 3 uur te slapen. Mees maakte dankbaar gebruik van de situatie door prinsheerlijk in het reiswiegje in slaap te vallen. De vlucht had naar onze mening veel slechter kunnen verlopen. Moe maar voldaan stappen we een voor ons onbekende wereld in voor ons familieavontuur in Thailand.