Komm hol das Lasso raus.. - Reisverslag uit Lytton, Canada van Marc Hurk - WaarBenJij.nu Komm hol das Lasso raus.. - Reisverslag uit Lytton, Canada van Marc Hurk - WaarBenJij.nu

Komm hol das Lasso raus..

Door: Marc

Blijf op de hoogte en volg Marc

09 Augustus 2017 | Canada, Lytton

..wir spielen Cowboy und Indianer. Vanavond slapen we in een teepee! Voor het zover is hebben we eerst nog een lange rit voor de boeg. We hebben besloten dat we bij Pure Bread gaan ontbijten, aangezien we daar gisteren zo genoten hebben. So far so good. Na het ontbijt gaat Mees aan de wandel. Wij hebben het vermoeden dat hij moe begint te worden. En vanochtend resulteert dat in een flinke strijd, waarbij het hele veld mag weten dat Mees liever niet gaat slapen. Als hij eindelijk zijn draai gevonden heeft zetten we koers naar de auto om vervolgens onze tocht naar Lytton te starten.

Het landschap is weer erg divers. We rijden door mooie bossen en indrukwekkende bergen met steile afgronden. Na een uur of drie komen we aan bij ons tentenkamp. Na een simpele lunch betrekken we ons onderkomen voor de nacht: een heuse teepee. Daar maken we ons klaar voor het zwembad, want Mees is veranderd in een echte waterrakker. Wisselend tussen zwembad en hottub besteden we zo de rest van onze middag.

Na het avondeten bewonderen we nog de bergen die onze camping omranden. Er lopen twee spoorlijnen doorheen en wij hebben het geluk om een belachelijk lange goederentrein voorbij te zien rijden. Erg indrukwekkend. Deze treinen zullen overigens gedurende de nacht niet meer als indrukwekkend bestempeld worden door sommigen. Voor we het bed induiken spelen Mees en ik eerst nog een potje basketbal en gooien we wat pittenzakjes. Dan is het tijd om onze rust te pakken.